Často kladené otázky

Ako si zarezervovať svoj zážitok?

Svoj zážitok si zarezervujete priamo cez on-line objednávkový formulár prostredníctvom našich stránok www.yeti-exclusive.sk. Formulár nájdete pri každom YETI balíčku nad fotogalériou pod preklikom Objednávka. Pobyt budete mať rezervovaný akonáhle od nás obdržíte potvrdenie (resp. zmluvu o obstaraní zájazdu) na Váš e-mail.

Je cena balíčka konečná?

Výnimočnosťou YETIHO balíčka je jeho konečná cena. Tá platí pre uvedený počet osôb. Neplatíte žiadne príplatky a extra poplatky tak ako ste boli zvyknutí pri iných cestovných kanceláriách. Cena zahŕňa všetky služby, ktoré sú uvedené pri konkrétnom balíčku.

Ako uhradiť svoj zážitok?

Úhrada pobytu je možná prostredníctvom bankového prevodu. Po zaslaní objednávky od nás obdržíte potvrdenie spolu so zálohovou faktúrou. Na faktúre bude uvedené číslo účtu spolu s variabilným symbolom, aby ste mohli pobyt uhradiť. Na ďalších možnostiach platby intenzívne pracujeme.

Budem doplácať v prípade že sa zmení kurz meny eura a meny cieľovej destinácie?

Rozhodne nie. Dofakturovanie rozdielu v prípade kurzovej zmeny o viac ako 5% je štandardnou súčasťou podmienok cestovných kancelárií. U nás nič také nenájdete, mi si svojich klientov vysoko ceníme a nevymýšľame žiadne nezmyselné príplatky. Cena, za ktorú si pobyt objednávate je konečná.

Viete mi zabezpečiť aj letenku?

Samozrejme. Doprava do cieľovej destinácie nie je súčasťou balíčku, aby sme poskytli nášmu klientovi možnosť zabezpečiť si dopravu presne podľa vlastných predstáv. Nechceme aby ste boli viazaní na striktný plán cesty a odletové miesto, ako tomu býva v bežných cestovných kanceláriách. V prípade Vášho záujmu Vám  samozrejme vieme zabezpečiť letenku presne podľa Vašich požiadaviek.

Je možné zájazd zrušiť pred jeho začiatkom?

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek pred jeho začatím, pričom je nevyhnutné nás o tejto skutočnosti písomne informovať.

Budete platiť stornopoplatok ak zrušíte zájazd?

Sme si vedomí toho, že môžu nastať situácie pre ktoré nemôžete vycestovať. Výška stornopoplatkov závisí od toho, kolko dní pre odchodom pobyt zrušíte. Ich výšku si môžete presne pozriet v našich zmluvných podmienkach TU. Našim cieľom nie je účtovať Vám vysoké poplatky ako tomu je u iných cestovných kancelárií. V našich balíčkoch je preto zahrnuté poistenie na storno pobytu od jednej s najlepších poisťovní na svete. Veríme že i keď budete musieť zájazd zrušiť z akéhokoľvek dôvodu v budúcnosti sa pridáte k našim spokojným zákazníkom.

Je poistenie súčasťou balíčka?

Áno. Súčasťou každého balíčka je cestovné poistenie ako aj poistenie proti stornu pobytu u jednej z najlepších poisťovní sveta. Viac o poistení nájdete TU.